Откровение 20: 1-7
-
- Потребител
- Мнения: 1478
- Регистриран на: нед сеп 18, 2011 7:53 am
Re: Откровение 20: 1-7
Радо, има цял раздел в медицината, ароматотерапия, там горенето на разни билки, целебен е пушека от тях, и както разбира се и миризмата от изсушени такива също помага.
Хубавия тамян, освен че мирише хубаво, действа и ободряващо, само да кажа че става и за пиене в спиртен разтвор.
Колкото до въпросът ви, горенето с пушек ако нямате камина, или нещо друго с въглени, може да стане на котлон, но ми се иска чисто приятелски да ви кажа да пробвате с метална плоча, защото ако е стъклокерамика не знам дали няма да се пукне.
п.п. Некст е прав, качествения тамян идва от арабските страни, но за кратност в църковните магазини се нарича "гръцки", може би защото се внася по тази линия .
http://www.monitor.bg/article?id=316182
Хубавия тамян, освен че мирише хубаво, действа и ободряващо, само да кажа че става и за пиене в спиртен разтвор.
Колкото до въпросът ви, горенето с пушек ако нямате камина, или нещо друго с въглени, може да стане на котлон, но ми се иска чисто приятелски да ви кажа да пробвате с метална плоча, защото ако е стъклокерамика не знам дали няма да се пукне.
п.п. Некст е прав, качествения тамян идва от арабските страни, но за кратност в църковните магазини се нарича "гръцки", може би защото се внася по тази линия .
http://www.monitor.bg/article?id=316182
Re: Откровение 20: 1-7
Некст, Елеазар, благодаря за инфото! :thumbup:
-
- Потребител
- Мнения: 1478
- Регистриран на: нед сеп 18, 2011 7:53 am
Re: Откровение 20: 1-7
Моля, затова сме братя, да си помагаме с каквото можем!
Re: Откровение 20: 1-7
Абе Випаз очаква сериозен отговор, вие рецепти си разменяте :biggrin:
Re: Откровение 20: 1-7
Истински тамян в България почти нема. Този, който се води бел тамян, е некаква смола, която мирише, но не е истинския тамян. Истинския тамян се добива в Арабия, особено в Йемен. От тамяна, който сега се използва по нашите богослужения, се прави некакво лекарство, но дали има резултати не знам. Тамянът, който се събира от храста тамян, арабите правят една ароматна вода. Аз не съм пил такава, но ми са казвали, че е било много ароматна вадя. Това знам и направих опит за допълнение и уточнение.
Re: Откровение 20: 1-7
Да, Тодор. Ако и да има друг протестант модератор - кажете. Да го знам кой е.
-
- Потребител
- Мнения: 1478
- Регистриран на: нед сеп 18, 2011 7:53 am
Re: Откровение 20: 1-7
Смол, наистина ли те интересува това, което запита в самото начало?
п.п. Преди да ти отговоря, запознат ли си какво е "премилениализъм" и "постмилениализъм", и "амилениализъм"?
За да стане ясно на останалите читатели, премилинеализъм изповядват адвентистите, свидетелите на Йехова, и педесятните и харизматични вярващи.
Постмилениализъм изповядват класическите протестанти, и доколкото знам южните баптисти, а амилениализъм е общото разбиране за православните.
Правя обаче уговорката, че отделни представители на всички изброени може да имат разбиране, което не е общо за вярата им.
Аз лично дълго време съм поддържал постмилениалистичното разбиране, и все още смятам че в него има ценни неща.
Смол, ето линк към книга даваща представа какво е постмилениализма, ако имаш време разгледай за какво става въпрос.
http://bgrecon.commentary.net/bgrecon/kghs.htm
п.п. Преди да ти отговоря, запознат ли си какво е "премилениализъм" и "постмилениализъм", и "амилениализъм"?
За да стане ясно на останалите читатели, премилинеализъм изповядват адвентистите, свидетелите на Йехова, и педесятните и харизматични вярващи.
Постмилениализъм изповядват класическите протестанти, и доколкото знам южните баптисти, а амилениализъм е общото разбиране за православните.
Правя обаче уговорката, че отделни представители на всички изброени може да имат разбиране, което не е общо за вярата им.
Аз лично дълго време съм поддържал постмилениалистичното разбиране, и все още смятам че в него има ценни неща.
Смол, ето линк към книга даваща представа какво е постмилениализма, ако имаш време разгледай за какво става въпрос.
http://bgrecon.commentary.net/bgrecon/kghs.htm
Re: Откровение 20: 1-7
Кабрал, създай тема за богослужението и там си го обсъждайте. Нека най - сетне пишем за всяко нещо в конкретната му тема. Випаз ако иска той да създаде такава. аз в такава тема нямам никакъв интерес да пиша, понеже писаното по тази тема в писанието е малко и ясно.
За тн. причастие е писано какво направи Господ. Разчупи хляб и раздаде на апостолите, като им обясни какво и защо прави и сетне СЛЕД вечерята, даде им чашата с вино. Просто и ясно. Ся като сте много и не можете да правите това, правете както си знаете, но не си мислете че каквото сте си наумили и постановили е заповед от Господа. Не е..
---------------------
По темата:
Елеазар, здр
ами знам съвсем добре всичко за пост, пре и амилениализмът. На Джентри нещата съм чел преди повече от 5 години. Постмилениализмът от който се пръква и реконструкционизмът, за мен е неверен и то основно сбъркан. Амилениализмът, който изповядва православната църква, а и някой протестанти, не го намирам за адекватен на писанията. Аз съм написал какво чета и какво вярвам. Премиленилизмът има някой разновидности и основно акцентира, че месията се връща преди милениума. Тази постановка намирам за вярна и по писанието, макар и да не приемам позициите на диспенсационалистите и тн. Просто, Леви, не ме интересува толкова, какво някой е писал, аз линкове почти никога не съм посочвал, всъщност никога, цитирам писанието. Дали пост, пре или амил- стите са прави, слабо ме интересува. Всеки да си отговаря.
Аз в тази тема не питам кое как е, ами посочвам как вярвам и питам другите, те какво разбират, но виждам, че не се дискутира по текстовете , но както обикновенно през призмата на преданията от хора, в случаят на Ориген. Тоест алегоричните тълкувания са обособили виждането на православните. Едно нещо постоянно се опитвам да посоча- Мнението на другите вярващи ме интересува, ако го виждам в писанието, ако не, не ме интересува, след като го проуча и видя какво и защо казва. Остава си просто мнение на хора по дадени текстове и толкова.
Аз вярата си по дадени теми не я съобразявам с мнението на другите хора непременно и задължително.
Затова тази тема е вече затворена кажи речи, няма как да се стигне до конструктивни неща, понеже аз дискутирам с отдавна починали вярващи, не с днешните и живи такива, те нямат собствено мнение, убедих се в това. Но де се вика- все ми е тази :) , аз си пиша какво вярвам и така..
За тн. причастие е писано какво направи Господ. Разчупи хляб и раздаде на апостолите, като им обясни какво и защо прави и сетне СЛЕД вечерята, даде им чашата с вино. Просто и ясно. Ся като сте много и не можете да правите това, правете както си знаете, но не си мислете че каквото сте си наумили и постановили е заповед от Господа. Не е..
---------------------
По темата:
Елеазар, здр
ами знам съвсем добре всичко за пост, пре и амилениализмът. На Джентри нещата съм чел преди повече от 5 години. Постмилениализмът от който се пръква и реконструкционизмът, за мен е неверен и то основно сбъркан. Амилениализмът, който изповядва православната църква, а и някой протестанти, не го намирам за адекватен на писанията. Аз съм написал какво чета и какво вярвам. Премиленилизмът има някой разновидности и основно акцентира, че месията се връща преди милениума. Тази постановка намирам за вярна и по писанието, макар и да не приемам позициите на диспенсационалистите и тн. Просто, Леви, не ме интересува толкова, какво някой е писал, аз линкове почти никога не съм посочвал, всъщност никога, цитирам писанието. Дали пост, пре или амил- стите са прави, слабо ме интересува. Всеки да си отговаря.
Аз в тази тема не питам кое как е, ами посочвам как вярвам и питам другите, те какво разбират, но виждам, че не се дискутира по текстовете , но както обикновенно през призмата на преданията от хора, в случаят на Ориген. Тоест алегоричните тълкувания са обособили виждането на православните. Едно нещо постоянно се опитвам да посоча- Мнението на другите вярващи ме интересува, ако го виждам в писанието, ако не, не ме интересува, след като го проуча и видя какво и защо казва. Остава си просто мнение на хора по дадени текстове и толкова.
Аз вярата си по дадени теми не я съобразявам с мнението на другите хора непременно и задължително.
Затова тази тема е вече затворена кажи речи, няма как да се стигне до конструктивни неща, понеже аз дискутирам с отдавна починали вярващи, не с днешните и живи такива, те нямат собствено мнение, убедих се в това. Но де се вика- все ми е тази :) , аз си пиша какво вярвам и така..
Върни се в “писание и предание”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта